نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام های پرده مغناطیسی ، پرده مگنتی یا در مغناطیسی شناخته می شود در واقع جهت حفاظت از محیط در برابر حشرات و گرد و خاک و ویروس ها و یا صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد .
پرده مغناطیسی
مثلا از توری آهنربایی در مکانهایی استفاده می شود که حضور حشرات ایجاد مزاحمت می کنند ! بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آسایش خاطر و حفاظت محیط مد نظر در برابر حشرات بهره مندی از این محصول می باشد
یا مثلا از طلق نرم آهنربایی جهت صرفه جویی در انرژی و ثابت نگه داشتن دمای محیط و یا جهت جلو گیری از ورود گرد و غبار به محیط مد نظر (اتاق خانه ، فروشگاه ، گلخانه ، سردخانه ، گرم خانه ... ) و یا جهت کنترل هوای فضای مد نظر که هم اکنون مورد استفاده در تونلهای ضد عفونی ویروس کرونا میباشد ! و یا جهت عدم گسترش و سرایت ویروس به سایر قسمتها در محل نگه داری و قرنطینه بیمار کرونایی نیز از این محصول بهره مند می شوند
در آهنربایی
توری مغناطیسی معمولا از تور فایبر گلاس یا تور پلی استر و یا تور پارچه ای با ریزترین روزنه موجود بازار تولید می شود ، بهترین گزینه برای انتخاب محصول در نوع تور بستگی به محل مورد استفاده از تور را دارد ! مثلا برای مکانهای با دمای بالا تور فایبر گلاس مناسب هست و چنانچه محل مورد نظر پشه های بسیار ریز دارد می توان از دو نوع تور همزمان استفاده کرد تور فایبر گلاس جهت ایستایی به اضافه تور پارچه ای ! جهت حفاظت از پشه های ریز ! توری پلی استر امکان دارد در محلهای داغ ! مقاومت خوبی نداشته باشد و بر اثر گرما مچاله شود اما برای مکانهایی با هوای کوهستانی و معتدل گزینه مناسبی می باشد و روزنه هر چه ریزتر باشد مناسب تر خواهد بود البته به شرط وضوح دید .
در توری های مغناطیسی نیازی به آهنربای زیاد نیست ! چون فشار هوا بر توری کم هست و چنانچه آهنربا ضعیف و یا کم باشد نیز احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد ! اما تولیدی ستمپی معمولا برای طلق و توری به تعداد یکسان آهنربا استفاده میکند و در مکانهای بادخور و یا رستورانها که دارای هواکش قوی هستند پیشنهاد می شود هنگام سفارش طلق مغناطیسی درخواست دوبرابر آهنربا را داشته باشند ! درسته هزینه تولید بیشتر خواهد شد اما نتیجه خیلی مطلوبتر خواهد بود و برای تور مغناطیسی همان آهنربای استاندارد کفایت می کند ! توجه داشته باشید که در آهنربایی به اندازه قدرت آهنربا ها بازدهی خواهد داشت ! پیش آمده در محلی و به سفارش خود مشتری طلق مغناطیسی با تعداد آهنربای معمول نصب شده است و پس از روشن شدن هواکش رستوران آهنربا ها کارایی لازم را نداشته و قدرت بستن را نداشته اند ! و یا در معرض باد بوده و  وزش باد شدید ! موجب فاصله گرفتن آهنربا ها از هم و بسته نشدن بعد از عبور افراد شده است ! در چنین مواقعی برخی مشتریان توقع ربایش قوی آهنربا را دارند ! بادی که درخت را از جا می کند ! چند آهنربا نمیتوانند در مقابلش خودی نشان دهند ! لطفا دقت بفرمایید که برای کجا و برای چه میخواهید از این محصول استفاده بفرمائید
در مغناطیسی
برای تهیه در (پرده) مغناطیسی لطفا به تعداد آهنربا ها توجه بفرمائید ! هر چه تعداد آهنربا بیشتر باشد بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت ، البته توجه بفرمائید که آهنربای یکسره مزایا و معایبی دارد ! مزیت آهنربای یکسره این است که از بالا تا پایین ربایش یکسان هست اما عیبش این است که هنگام جمع آوری و یا ارسال و نصب احتمال زیاد دچار شکستگی و ریزش شود ! و یا نصب آن توسط مشتری سخت باشد! زیرا جهت ارسال میبایست آهنربا روی کار جاگذاری نشود و اینکار توسط مشتری مونتاژ و انجام شود که اکثر مشتریها محصول آماده میخواهند تا محصول مونتاژ نشده ! ، بنابر این آهنربا با قاب پلاستیکی که معمولا با چند سانتیمتر فاصله از یکدیگر روی کار نصب میشوند، گزینه مناسبی جهت مونتاژ کامل و بسته بندی کوچکتر و ارسال راحتتر و جمع آوری فصلی و نصب مجدد راحتتر میباشد و ما تلاشمان این است که راحتترین مونتاژ  و نصب و با دوام ترین محصول را به مشتری ارائه دهیم تا رضایت مشتری جلب شود، جلب رضایت مشتری علاوه بر خوشحالی و رضایت خاطر ما موجب رونق و برکت و گواراتر شدن در آمد و کسب و کار ما خواهد شد و چنانچه مشتری ایده ای داشته باشد متناسب با ایده ایشان و به صورت سفارشی تولید خواهیم نمود .
پس از توری فایبر گلاس با ریزترین روزنه + آهنربای قوی در تعداد متناسب با محل مورد نظر ، چسب کار شده روی محصول حائز اهمیت هست زیرا محصول توسط این چسبها مهار میشود و چنانچه چسب استفاده شده از نوع هوک لوپ باشد میتوانید هر بار که خواستید محصول را از محل نصب جدا کرده و مجدد نصب بفرمائید ، اما چنانچه از این نوع چسب استفاده نفرمائید بستگی به نوع چسب استفاده شده دارد که عمر محصول را تعیین خواهد نمود
در آهنربایی
چسب هوک لوپ به بالا و کناره های پرده دوخته می شود که مهم چسب بالای محصول میباشد که نسبت به چسب کناره ها بایستی پهن تر باشد تا بتواند وزن پرده را مهار کند و موجب ایستایی مناسبی شود ، چسب کناره ها نیز جهت مهار محصول میباشد و کاربرد دیگر آن کمک به باز و بسته شدن در می باشد ، این چسبها چند نوع می باشند و بنا به موجودی روز بازار به دست تولید کنندگان میرسند ، چسب هو ک لوپ ساده که به روی کار دوخته می شود و چسب هوک لوپ پشت چسبدار که بهترین نوع آن چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای (اورجینال) میباشد که معمولا تولیدی های کمتری از این نوع چسب استفاده میکنند ! زیرا به نسبت قیمت بالاتر  و به جهت عرضه، عرضه کمتری دارد ، و نوع بعدی چسب توسط خود تولید کننده ها تولید میشود که چسب دو طرفه به چسب ساده به نحو ه های متفاوت به پشت چسب هو ک لوپ دوخت میخورند ! و یا انواع چسبهای دیگر را در تولید این محصول استفاده می نمایند  تا موجب راحتی نصب شود و مصرف کننده بتواند به راحتترین نوع ممکن محصول را روی چهارچوب مد نظر نصب کند ، راحتترین نصب ممکن جدا سازی لایه چسب و قرار دادن / چسباندن آن به چهار چوب مورد نظر .
معمولا این محصول (پرده مغناطیسی) دور تا دور با نوار مخصوص دوخته میشود تا مقاومت و عمر کار بالا برود و در قسمت پایین محصول از وزنه سنگین که معمولا سرب میباشد استفاده میکنند تا این سنگینی جهت بسته شدن سریعتر در کمک کند و عملکرد ربایش آهنربا ها تقویت شود و اینکه وضعیت کلی محصول کمتر درگیر  و تحت تاثیر باد باشد و در موقعی و به سفارش مشتری در انتهای پرده نیز از آهنربا استفاده میشود تا به چهار چوب بچسبد ! که در چنین مواقعی باید در اندازه گیری بسیار دقت بفرمایند.
در آهنربایی
ویژگی های این محصول :
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد ، فوق العاده شکیل و با دوام  ، شفافیت و وضوح بالا ، در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری ( غیر استاندارد و سفارشی) ، نصب آسان بر روی تمام سطوح ، قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای مدت طولانی ، حفظ گرما و سرمای محیط مغازه و دفترکار ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات ، بسته شدن خودکار بدون مصرف انرژی ، ساده و هوشمند ! ،  اتصالات این محصول هوشمند به وسیله آهنرباهای قدرتمند تامین می شود ، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه و محل مورد استفاده می گذارد ، به عنوان یک عایق یا فیلتر نیز عمل میکند  ، برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید! ، هنگام عبور بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود! ، حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و ... نیز عبور از آن بسیار ساده است .
لازم به ذکر است مواد اولیه جهت تولید برای تولیدکنندگان گرامی  و محصول آماده جهت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان گرامی موجود می باشد 09191261874
انتشار با ذکر منبع بلا مانع می باشد .



:: برچسب‌ها: پرده مغناطیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تهران رسانه | تیم گلخانه سازی «سپید الوند» فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در عرصه ساخت گلخانه و نصب تجهیزات و راه‌اندازی گلخانه آغاز نموده است.

تیم گلخانه سازی سپید الوند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در عرصه ساخت گلخانه و نصب تجهیزات و راه‌اندازی گلخانه آغاز نموده است. از جمله فعالیت‌های این شرکت می‌توان به طراحی و اجرای گلخانه از صفر تا صد، نصب گلخانه و نصب تجهیزات گلخانه‌ای اشاره نمود که در ادامه به طور کامل آن‌ها را شرح می‌دهیم.

این شرکت تاکنون توانسته مجری طراحی و ساخت گلخانه‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور عزیزمان باشد. با توجه به بکار گیری تیم متخصص و کارشناسان خبره در این تیم و استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، این شرکت همواره توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

صفر تا صد گلخانه سازی با سپید الوند

همان‌طور که در بالا اشاره نمودیم تیم متخصص سپید الوند توانایی اجرای تمامی امور مربوط به گلخانه سازی را دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده صفر تا صد امور مربوط به نصب و راه‌اندازی گلخانه خود را به این شرکت بسپارید. این تیم گلخانه شما را در ۶ مرحله آسان و با سرعت بالا برایتان پیاده‌سازی می‌کند بطوریکه که بتوانید در تمام طول سال از آن استفاده نمایید.

لازم به ذکر است سپید الوند گلخانهٔ شما را با توجه به شرایط، بودجه و نیازهایتان برای شما طراحی و اجرامی نماید تا ضمن کاهش هزینه‌ها شما بتوانید بهترین استفاده و بهره‌وری از گلخانه را داشته باشید.

جهت طراحی و ساخت گلخانه، کارشناسان سپید الوند ابتدا مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد و شرایط و نیازهای شما را می‌سنجند تا بتوانید در انتخاب نوع و تجهیزات گلخانه خود بهترین تصمیم را گرفته و درنهایت گلخانه‌ای متناسب با نیازهایتان برای شما اجرا شود و همچنین تجهیزات موردنیاز برایتان بکار گرفته شود.

گلخانه اسپانیایی

همان‌طور که از نام این سازه پیداست طراحی آن متعلق به کشور اسپانی است. با توجه به مزیت‌های بسیار گلخانه اسپانیایی، این سازه در کشور ما نیز مورد استقبال بسیار مردم قرار گرفته است. شرکت گلخانه سازی سپید الوند نیز از سال ۱۳۸۹ وارد عرصه گلخانه اسپانیایی شد و در بالاترین کیفیت ممکن و با بهترین تجهیزات و وسایل آن را احداث می‌نماید.

یکی از ویژگی‌های این نوع گلخانه که موجب استقبال مردم از آن شده است بازدهی بالاتر آن نسبت به سایر مدل‌های گلخانه است.

در الگوی ساخت گلخانه اسپانیایی از متریالی همچون پلاستیک و پلی‌کربنات استفاده می‌شود که این متریال مقاومت آن را در برابر باد و باران بالا می‌برد به‌طوری‌که می‌توان گفت این مقاومت در این نوع گلخانه نسبت به سایر گلخانه‌ها بسیار بالاتر و بیشتر است.

همان گونه که بیان شد شرکت سپید الوند در حوزه ساخت گلخانه اسپانیایی فعال می‌باشد و کار ساخت و نصب این نوع گلخانه را با بهترین متریال و تجهیزات به‌روز و پیشرفته انجام می‌دهد و درعین‌حال شما می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت گلخانهٔ اسپانیایی مطابق میل و شرایط خود داشته باشید.

سپید الوند پیشرو در ساخت گلخانه‌های پیش‌ساخته

سپید الوند همچنین مجری ساخت گلخانه‌های پیش‌ساخته در ایران می‌باشد. گلخانه پیش‌ساخته در واقع کیتی است که شامل تمامی اجزای لازم گلخانه است و قابل‌حمل می‌باشد. گلخانه پیش ساخته در شش اندازه مختلف موجود است و شما با توجه به نیاز و موقعیت خود می‌توانید یکی از آنها را سفارش دهید.

جهت خرید گلخانه پیش ساخته گنبدی می‌توانید با شرکت سپید الوند در ارتباط باشید.

گلخانه تونلی

یکی دیگر از سازه‌های گلخانه‌ای مهم گلخانه تونلی است که ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری دارد. گلخانه‌های تونلی یا همان ساختمان‌های حلقه‌ای، مزایای بسیاری همچون: مقرون‌به‌صرفه بودن، سادگی، نورگیری بالا، امکان ورود ماشین‌آلات کشاورزی در آن، مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی، قابلیت تنظیم و سفارشی‌سازی و ... را دارد.

گلخانه تونلی استفاده و کاربردهای مختلف و بسیاری دارد که در صورت نیاز می‌توانید آن را به شرکت سپید الوند سفارش دهید. یکی دیگر از عرصه‌های فعالیت شرکت سپید الوند طراحی و ساخت گلخانه تونلی است که با توجه به شرایط شما برایتان طراحی و اجرا می‌نماید.

ساخت گلخانه پلی‌کربنات توسط تیم سپید الوند
یکی دیگر از انواع گلخانه‌هایی که امروزه در بین مردم محبوبیت بالایی دارد گلخانه پلی‌کربنات است. شرکت سپید الوند علاوه بر طراحی و ساخت و نصب گلخانه اسپانیایی، گلخانه تونلی و گلخانه‌های پیش‌ساخته؛ در طراحی و ساخت و پیاده‌سازی گلخانه پلی‌کربنات نیز فعال می‌باشد.

می‌توان گفت اجرای گلخانه پلی‌کربنات نسبت به سایر گلخانه‌ها هزینه بیشتری دارد اما باتوجه‌به بازدهی و کارایی بالایی که دارد بسیاری از باغبانان و کشاورزان به قیمت آن توجه ای نمی‌کنند و مزیت‌های آن، توجه آنها را بیشتر جلب می‌نماید.

از جمله مزیت‌های گلخانه پلی‌کربنات می‌توان: مقاومت بالای آن، عایق در برابر سرما - گرما و رطوبت، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، وزن سبک ورقه‌های پلی‌کربنات نسبت به شیشه، نصب سریع‌تر و ... را نام برد.

گلخانه هیدورپونیک
شما می‌توانید ساخت هر نوع گلخانه‌ای که مدنظر دارید را به سپید الوند بسپارید و تجربه‌ای متفاوت و خاص از گلخانه را داشته باشید. علاوه بر انواع مختلف گلخانه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم؛ شرکت سپید الوند مجری ساخت و اجرای گلخانه هیدورپونیک نیز می‌باشد. گلخانه هیدورپونیک نوعی از گلخانه است که در آن رشد و پرورش گیاهان درون خاک انجام نمی‌شود و گیاه درون آب رشد می‌کند. مواد مغذی نیز از طریق همین آب به گیاهان می‌رسد. گیاهان مختلفی همچون: گوجه‌فرنگی، فلفل، خیار، توت‌فرنگی و کاهو را می‌توان در این گلخانه‌ها پرورش داد.

گلخانه‌های هیدورپونیک نیز همچون سایر مدل‌های گلخانه مزیت‌های منحصربفرد خود را دارند. از جمله این مزیت‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

مصرف کمتر آب
مناسب برای محیط‌زیست
رشد بیشتر و سریع‌تر گیاهان
حل مشکلات ناشی از تخریب و فرسایش خاک
و ...
حوزه فعالیتی شرکت سپید الوند بسیار گسترده است و ذکر تمامی آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با این شرکت گلخانه سازی به سایت آن‌ها مراجعه نمایید و با کارشناسان آن‌ها در ارتباط باشید.

منبع: https://www.tehranrasaneh.ir/news/4773/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86%D8%AF



:: برچسب‌ها: معرفی گلخانه سازی سپید الوند ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فیلم و دانلود فیلم یکی از پر مخاطبترین جستوجوهای موتورهای سرچ را به خود اختصاص داده است در این عرصه سایت های زیادی فعالیت می کنند و فیلم های جدید را منتشر می کنند ما قصد داریم در ادامه یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم و یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم را به شما معرفی کنیم در ادامه بررسی این فیلم و معرفی وبسایت با وبلاگ ما همراه باشید.

فیلم مورتال کامبت

مورتال کامبت فیلمی در ژانر حماسی، رزمی و فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط گرگ روسو و دیوید کالاهام بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است.

مورتال کامبت به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود. لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا بازیگران فیلم هستند.مورتال کامبت توسط برادران وارنر در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، در ایالات متحده به نمایش درآمد. 

اولین تریلر فیلم ماه پیش موفق شد رکورد تریلرهای بزرگ‌ سالانه فیلم‌هایی Logan و Deadpool 2 را پشت سر بگذارد. اولین تریلر فیلم مورتال کمبت در رتبه ۵۲ ترند یوتیوب و ۲۸ ترند توییتر در بازارهای مختلف قرار گرفت.

فیلم مورتال کامبت شخصیتی جدید به نام کول یانگ را به دنیای این مجموعه معرفی می‌کند. کول یانگ که از پیشینه‌ خود آگاه نیست، با این سؤال درگیر است که چرا ساب‌زیرو، بهترین مبارز پادشاه دنیای بیرونی در تعقیب وی است. کول به منظور حفظ سلامتی خانواده‌اش با راهنمایی جکس به ‌جستجوی سونیا بلید می‌پردازد. کول با ورود به معبد لرد رایدن، توسط لیو کانگ، کونگ لائو و کانو آموزش هنرهای رزمی می‌بیند. او پس آن باید باید به‌همراه بهترین مبارزهای زمین در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقه جهان به جنگ مبارزان دنیای بیرونی برود کارگردانی فیلم مورتال کامبت برعهده سیمون مک‌کوید که اولین فیلم بلند این کارگردان محسوب می‌شود.

دانلود تریلر فیلم مورتال کامبت

دانلود فیلم مورتال کامبت دوبله فارسی

همانطور که گفته شد یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 در بین مخاطبان فیلم مورتال کامبت است این فیلم در سایت های مختلف دانلود فیلم منتشر شده است که ما قصد داریم در این قسمت مقاله یکی از این دسته سایت ها را به شما معرفی کنیم در این سایت این فیلم به صورت سانسور شده و با دوبله فارسی قرار گرفته سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از پلتفرم های دانلود فیلم است که دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی را برای شما قرار داده است غیر از این فیلم در این سایت آرشیوی کامل از فیلم های جدید 2021 و 250 فیلم برتر را می توانید به راحتی دانلود و در آرشیو رسانه ای خود نگه دارید شما می توانید در این مقاله روی لینک های داخلی کلیک کرده و وارد صفحه دانلود این فیلم شوید

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یادگیری زبان جدید، یعنی قدم گذاشتن به یک دنیای کاملا ناآشنا و عجیب‌ و‌غریب، اما این نباید شما را بترساند! هر کاری، راهی دارد. تسلط بر یک زبان جدید، آن‌قدرها هم سخت نیست. اگر روش درستی در پیش بگیرید، می‌توانید هر زبانی را به بهترین نحو ممکن یاد بگیرید. یکی از بهترین موسساتی که شما می توانید در آن زبان بیاموزید، موسسه آقای زبان است.

یادگیری زبان انگلیسی

وقتی زبان‌آموز به‌تازگی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کرده است، معمولاً سؤالات زیادی در ذهن وی نقش می‌بندد. یکی از رایج‌ترین سؤالات در رابطه با مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی است. مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی در حد “روان” چقدر است؟ مدت زمان لازم برای گرفتن آیلتس/تافل چقدر است؟ یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟ و سؤالاتی ازاین‌دست.

زمان یادگیری زبان انگلیسی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد:

-          سن: سنی که در آن شما شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌نمایید تأثیر بسیار زیادی می‌تواند بر لهجه‌ی شما داشته باشد. طبیعتاً هر چه زودتر زبان انگلیسی را شروع کرده باشید می‌توانید لهجه‌ی بهتری داشته باشید. نه اینکه بهتر بتوانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. دیدگاهی که بچه‌ها زبان انگلیسی را بهتر و سریع‌تر یاد می‌گیرند دیدگاه آن‌چنان درستی نیست. زیرا بزرگ‌سالان قابلیت‌هایی دارند که بچه‌ها ندارند. برای کودکان بهتر است از استاد آموزش خصوصی زبان انگلیسی در خانه استفاده کنید.

-          زمان، جدیت، انگیزه: چقدر می‌خواهید زمان برای یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید و چقدر جدیت دارید؟ انگیزه، فاکتور بسیار مهمی در یادگیری زبان انگلیسی است. کسانی که زبان انگلیسی را به خاطر سفر به کشورهای دیگر، کسب موفقیت‌های تحصیلی بهتر، و در کل ارتباط مؤثر با دیگر افراد این کره‌ی خاکی می‌خوانند، طبیعتاً انگیزه‌ی بالاتری برای مدیریت سختی‌هایی که در یادگیری زبان انگلیسی به وجود می‌آید دارند. اما کسانی که زبان انگلیسی را برای گرفتن نمره در مدرسه و دانشگاه و یا برای کار می‌خوانند عملکرد ضعیف‌تری از خود نشان می‌دهند.

-          توانایی: چقدر در یادگیری زبان انگلیسی توانایی دارید؟ البته هر کسی این توانایی را دارد که زبانی جدید یاد بگیرد اما توانایی‌های افراد در این زمینه متفاوت است. بعضی‌ها از روش‌های بسیار خاصی استفاده می‌کنند که شاید تنها برای خودشان مناسب باشد و با آن روش‌ها به‌سرعت بیشتری زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند. افرادی هستند که به پنج، شش، هفت و یا تعداد بیشتری زبان مسلط هستند. عده‌ای هم هستند که حتی در زبان مادری خود مقداری لنگ می‌زنند. اما به‌هرحال قطعاً افرادی که به چندین زبان صحبت می‌کنند و یا حداقل زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان دوم به‌خوبی یاد گرفته‌اند، زمان زیادی را برای بالا بردن مهارت‌های ارتباطی خود صرف کرده‌اند.

یادگیری زبان فرانسوی

درست است که انگلیسی زبان بین المللی است اما افراد خیلی زیادی هستند که دوست دارند به جای انگلیسی، زبان فرانسه یاد بگیرند. برخی به خاطر تحصیل، بعضی به خاطر مهاجرت، دلایل حرفه ای و شغلی و خیلی از آدما هم دوست دارند زبان فرانسه یاد بگیرند چون عاشق زبان و فرهنگ و سبک زندگی فرانسوی هستند!

اما سوالی که برای همه پیش می‌آید این است که یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می‌کشد؟ بهترین روش برای یاگیری زبان فرانسه کدام است؟

-          یادگیری زبان فرانسه چقدر طول می‌کشد؟ اگر از کسانی که خیلی خوب فرانسه را یاد گرفته ‌اند راز موفقیتشان را بپرسید همه متفق القول می‌گویند: تلاش، تلاش و باز هم تلاش!

یادگیری زبان فرانسه آنقدرها هم به نظر می‌رسد سخت و غیرممکن نیست اما به هرحال به زمان و اراده و پشتکار زیادی نیاز دارد. نباید از خودتان توقع داشته باشید تنها با 20 دقیقه مطالعه در هفته بتوانید سریع به فرانسه مسلط شوید و راحت و روان فرانسوی حرف بزنید.

با رعایت کردن این 4 قانون، زودتر از بقیه فرانسه را یاد بگیرید!

قانون شماره 1: روی موارد مهم بیشتر تمرکز کنید! در بسیاری از کلاس‌های فرانسه اطلاعات مختلفی مثل اسم اعضای بدن یا صرف فعل های عجیب و غریبی آموزش داده می‌شود که شاید یک فرانسوی زبان هم در طول عمرش هیچ وقت از آن‌ها استفاده نکند. بنابراین با یادگیری 20% از زبان فرانسه می‌توانید در 80% مکالمات روزمره موفق باشید.

قانون شماره 2: با گوش‌هایتان یاد بگیرید، نه با چشم‌هایتان! ما آدم‌ها چند ماه اول زندگی‌مان را فقط به شنیدن اختصاص می‌دهیم. نوزاد حرف نمی‌زند و چیزی در مورد گرامر و قواعد زبانی پیچیده نمی‌داند، فقط با دقت گوش می‌دهد. بعد نوزاد شروع به تکرار کلماتی که شنیده می‌کند و بعد جمله سازی و حرف زدن را یاد می‌گیرد. سال ها بعد و تازه وقتی به مدرسه می‌رود با مقوله پیچیده و سختی به اسم گرامر و دستور زبان آشنا می‌شود. مطالعات متعدد نشان می‌دهند شیوه یادگیری زبان مادری یا شیوه یادگرفتن زبان دوم تفاوت چندانی ندارد.

قانون شماره 3: گرامر و دستور زبان را در متن یاد بگیرید! در دوران مدرسه ساعت های زیادی از روز را به حفظ کردن و از بر کردن قواعد گرامری اختصاص می‌دادیم، چون از نظر معلم‌های زبان گرامر مهم‌ترین مورد بود. و نتیجه؟ بعد از سال‌ها یادگیری زبان‌های انگلیسی و عربی در مدرسه به سختی می‌توانستم یک جمله درست و بی غلط بنویسم یا حرف بزنم. منظورم این نیست که اصلا نباید گرامر را یاد بگیرید، اما قواعد زبانی را بهتر است در متن یاد بگیرید.

قانون شماره 4: قانون 5 دقیقه! همه کسانی که به خوبی زبان فرانسه را یاد گرفته‌اند در یک چیز مشترک هستند: هیچ وقت تسلیم نشده‌اند! آنها می ‌دانند که یادگیری زبان فرانسه به زمان نیاز دارد، در این راه ممکن است بارها اشتباه کنند و فرانسه یادگرفتن همیشه هم مفرح و سرگرم کننده نیست. به این ترتیب قانون 5 دقیقه را به شما معرفی می‌کنم: خودتان را مجبور کنید که هر روز حداقل 5 دقیقه از زمانتان را به یادگیری زبان فرانسه اختصاص بدهید. 5 دقیقه آنقدر کوتاه است که انجام دادنش برای همه راحت است و آنقدر طولانی است که انگیزه و اشتیاق لازم برای مطالعه بیشتر را در شما به وجود بیاورد.

 

یادگیری زبان ترکی استانبولی

یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر طول می‌کشد اولین سوالی است که هر زبان‌آموز قبل از شروع یادگیری این زبان از خود می‌پرسد. سختی یادگیری زبان ترکی هم مانند هر زبان خارجی دیگری است. در حقیقت اگر زبان مادری شما از نظر ساختاری متفاوت از زبانی باشد که سعی می‌کنید آن را یاد بگیرید در تفکر به این زبان جدید به مشکل خواهید خورد.

-          مدت زمان یادگیری زبان ترکی استانبولی: به غیر از جواب سوال آیا یادگیری زبان ترکی استانبولی سخت است یا خیر مدت زمان یادگیری زبان ترکی استانبولی به عوامل زیادی بستگی دارد. از اشتیاق شما گرفته تا میزان تلاش روزانه را باید قبل از پاسخ دادن به سوال یادگیری زبان استانبولی چقدر طول می‌کشد در نظر گرفت. ممکن است شما بتوانید در کمتر از ۴ ماه مسیری را طی کنید که دوست شما برای آن ۸ ماه تلاش کرده است. اما شما بیش از اینکه به یک راه یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی نیاز داشته باشید به نظم و تمرین نیاز دارید.

به طور کلی می‌توان گفت حداقل بین ۳ تا ۶ ماه بسته به تلاش و مدت زمانی که زبان‌آموز برای یادگیری و تمرین زیاد صرف می‌کند نیاز است. برای گرفتن سطح C1 زبان ترکی زبان‌آموز حدود ۹۰۰ ساعت زمان نیاز دارد. پس از ۳ ماه شما می‌توانید صحبت کردن به زبان ترکی را شروع کنید و با مطالعه روزانه ۳ تا ۴ ساعت بدون وقفه می‌توانید در ۶ ماه به سطح B1 برسید.

پس از سطح B1 همه چیز آسان خواهد شد زیرا شما دیگر توانایی‌های لازم را برای درک بهتر زبان و قوانین کسب کرده‌اید. این بدان معنا است که شما می‌توانید تا ۹۰ درصد مشکلات احتمالی را حل کنید. همچنین شما قادر به شناسایی ایرادهای خود در بخش تلفظ و دستور زبان و اصلاح آن‌ها هستید.



:: برچسب‌ها: یادگیری زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()