نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سلام، امروزهم یه چالش جدید واستون آوردم که میدونم خیلی به کارتون میاد، داستان خرید شارژر.

معمولا همه ی شما اینو میدونید،زمانی سراغ خرید شارژر ویا هر قطعه ای یدکی میرید که یا اونو گم کردین یا قدیمی شده یا اینکه اون قطعه کارایی قبلی نداره ونمیتونه نیاز شمارو مثل قبل برطرف کنه.

بیاید به هم دیگه کمک کنیم تا این موضوع رو بیشتر باز کنیم و نتایج خوبی رو ازش بیرون بیاریم.

اینکه شما قصد خرید شارژر سامسونگ  دارین،اول باید اینو در نظر بگیرین که چرا شارژر قبلی شما دچار خرابی شده ؟چه راهکارهایی رو انجام بدین که همون اتفاقات که برای شارژر قبلی اتفاق افتاد تکرار نشه؟

خب بریم سراغ عواملی که باعث میشه شارزر شما خیلی زود عمرشو از دست بده و کارایی قبلی نداشته باشه.

1-خودداری از در دسترس گذاشتن شارژر مقابل کودکان:

معمولا زمانی که، شما تلفن همراه خود را به شارژ می زنید این امکان وجود دارد که فرزند شما و یا هر کودکی که در آن زمان با این صحنه مواجه شود، به طور ناخودآگاه و از روی کنجگاوی به سمت شارژر برود و شارژر را از تلفن همراه شما به طور نادرست جدا کند و باعث شکستن ویا کج شدن سوکت شارژر شود ویا این امکان وجود دارد که با کشیدن شارژر سیم های متصل به سوکت جدا شود. پس همیشه این را بخاطرداشته باشید که، در زمان شارژ کردن تلفن همراه آن را در یک مکان مطمئن و دور از دسترس کودکان بگذارید که معمولا توصیه می شود از پریزهای برقی که در ارتفاع می باشد استفاده کنید .

2-استفاده از محافظ  برای کابل شارژر:

در زمان استفاده از شارژر این امکان وجود دارد که شما تلفن همراه خود را به گونه ای قرار دهید که سوکت شارژر تحت فشار باشد وهمین امر باعث بشود که سوکت شما از کابل جدا شود.برای جلوگیری از این کار شما میتوانید از محافظ های فنری که برای کابل ها طراحی شده است استفاده کنید ویا از وارنیش جهت فیکس کردن سوکت به کابل استفاده کنید

چگونه وارنیش را تهیه کنیم؟

احتمالا کلمه وارنیش در سالیان اخیر به گوشتون خورده،وارنیش یک نوع ابزار می باشد که در لوازم الکتریکی وظیفه اتصال دو سر سیمها و یا اتصال سوکت به کابل و غیره را بر عهده داره و شما می تونید جهت خریداری کردن وارنیش به مغازه های مربوط به قطعات الکتریکی مراجعه کنید.وارنیش ها معمولا در قطرهای مختلف طراحی شده اند پس این را بخاطر داشته باشین که وارنیش با قطر مناسب را برای کابل خود خریداری کنید.

3-شارژرتونو فقط برای گوشی خودتون استفاده کنید:

حتما شما علائم ویا کلمات اختصاری درج شده روی شارژر رو خوندین که هر شارژر برای یک نوع باطری طراحی شده ودر چه دامنه ولتازی می تواند درست عمل کند.پس حتما این موضوع را در نظر داشته باشین که سعی کنید شارژر رو فقط جهت تلفن همراه خودتون استفاده کنید.این امر از این جهت حائز اهمیت می باشد که زمانی که شما شارژر رو به یک گوشی دیگه متصل می کنید این احتمال وجود دارد که باطری برای شارژ شدن نیاز به ولتاژ ورودی بیشتری دارد در صورتی که شارژر شما با یک ولتاژ مشخص طراحی شده است  و همین نوسانات باعث کوتاه شدن عمر شارژر شما شود.

 

اگر با تموم رعایت کردن این توضیحات ،قصد خریدن شارژ رو داشتین چه اقداماتی باید انجام بدین؟

طبیعتا شما به دوحالت می توانید شارژر رو خریداری کنید که این دو حالت هم با توجه به شرایط کاری،آب و هوایی،نبود وسیله نقلیه و یا هر چیز دیگه ای میتونه اتفاق بیفته.

1-خرید به صورت حضوری:

اگر شما قصد خرید شارژر به صورت حضوری  رو دارین و همه شرایط برای یک خرید حضوری مثل داشتن وسیله نقلیه،خرید در یک روز تعطیل و یا به قصد تفریح با دوستان و قدم زدن رو دارین می تونید به مراکز خرید تلفن همراه مراجعه کنید که از این مراکز میتونیم به پاساژ بزرگ علاءالدین اشاره کرد ویا هر مرکز خریدی که به شما نزدیک هستش وامکان دسترسی به اون برای شما راحت تره خریدتون رو انجام بدین.

2-خرید به صورت اینترنتی:

روش دوم که به نظر من با توجه به شرایط پیش اومده در دنیا و درگیر بودن همه با بیماری کرونا و رعایت کردن فاصله اجتماعی و یا درگیر بودن اکثر مردم با کار و نداشتن وقت کافی جهت خرید،میتوان به  خرید اینترنتی اشاره کرد.شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ها ،مثل دیوار و یا رفتن به سایتهای مختلف که از معتبر ترین این فروشگاه ها می توان به فروشگاه ماکروتل اشاره کرد که سابقه خوبی در خدمات به مردم در چند سال گذشته داشته  و می توانید با یک خیال آسوده خرید کنید شما می توانید با خرید بصورت اینترنتی هم در زمان صرفه جویی کنید و هم از بیماری کرونا در امان باشید و به کارهای روزمره خودتون برسید.

 

به نظر شما فروشگاه ماکروتل  چه مزیت هایی رو واسه مشتریاش در نظر گرفته:

1-مشاوره رایگان:

شما میتونی قبل از تعمیر موبایلت با مشاورین به صورت رایگان صحبت کنی ومشکل موبایلتو بهشون بگی

و از قیمت تموم شده اون قطعه ای که قراره عوض بشه استعلام بگیری و مشاورین هم با یک راهنمایی دقیق به شما میگن که چه قطعه ای از موبایل شما مورد پیدا کرده و نیاز هست که تعمیر بشه.

2- ارائه قطعات اصلی:

یکی دیگه از مزایای این مرکز استفاده از قطعات اصلی بود. مسلما برای هر فردی که قراره موبایلشو تعمیر کنه میتونه یک امتیاز محسوب بشه،قطعات تعویض شده باید با همون کیفیت قبلی بتونه فعالیت خودش انجام بده بدون اینکه هیچگونه اختلالی در موبایل به وجود نیاره و مشتری رو دوباره مجبوربه این کار نکنه که قطعه رو تعویض کنه وهزینه اضافی پرداخت کنه ،پس ماکروتل حتی فکر جیب شمارو هم کرده.

 

3-تحویل به موقع در زمان کم:

از دیگر مزایا که واسه همه مشتری ها میتونه خیلی مهم باشه زمان تحویل به موقع موبایلشون هست که بتونند کارهای روزمره شونو انجام بدن و از کارهاشون عقب نمونن،شما وقتی موبایلتونو به این مرکز میدین در تاریخی که برای شما تعیین می کنه موبایلتونو بهتون تحویل میده که شما هم به کاراتون برسین.

4-مهارت و تخصص:

ماکروتل با استخدام افراد متخصص وبا مهارت تلاش می کنه که با ارائه یک خدمات ویژه به مشتر هاش نظر اونا رو جلب کنه و این اعتماد رو به اونا بده که به قول معروف کار رو به کاردان سپردین وخیالتون از بابت تعمیر گوشیتون راحت باش.



:: برچسب‌ها: شارژر اصلی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودروهایی از جمله کیا سراتو، جیلی و فاو بسترن در تهران است.

لوازم یدکی کیا سراتو

شرکت خودرو سازی کیا از سال  2003 در حال تولید خودروهای مختلف از جمله خودروی کیا سراتو است. خودروی کیا سراتو در مقایسه با سایر خودروهای کمپانی کیا، دارای ظاهری کاملاً متفاوت است و به همین دلیل دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. با توجه به این که خودروی کیا سراتو خیلی سریع در بین مردم طرفدار پیدا کرد، شرکت کیا تصمیم گرفت نسل جدیدی از این خود رو را وارد بازار کند. در سال 2008 میلادی، کمپانی خودرو سازی کیا نسل جدیدی از خودروی کیا سراتو را به بازار جهانی وارد کرد و این خودرو با استقبال زیاد مردم مواجه شد. در سال های اولیه تولید این خودرو، این خودرو فقط به صورت وارداتی به کشور ایران وارد می شد اما بعد از مدتی شرکت سایپا این محصول را در چهار مدل مختلف تولید و عرضه کرد. این خودروها تفاوت های زیادی از نظر امکانات با سایر خودروها داشتند. خودروهای تولید کیا سراتو در دو مدل آپشنال و معمولی و با دو پیشسرانه 1600 و 2000 سی سی وارد بازار شدند. مدل های آپشنال کیا سراتو به تجهیزات مختلفی از جمله صندلی های چرمی، سانروف، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش هشت اینچی، استارت بدون نیاز به کلید، دسته دنده و فرمان چرمی و آمپر سوپر ویژن  مجهز هستند در حالی که خودروهای معمولی کیا سراتو فاقد این امکانات می باشند. خودروهای معمولی کیا سراتو در مقایسه با خودروهای آپشنال آن، دارای قیمت کمتری هستند و با وجود این که مدل آپشنال امکانات بیشتری دارند، بسیاری از افراد مدل معمولی آن ترجیح می دهند.

قطعات موتوری، جلوبندی مثل کمک فنر، بدنه از جمله سپر، کاپوت، چراغ، درب و لوازم مصرفی از جمله شمع، فیلتر و لنت از لوازم یدکی خودروی کیا سراتو محسوب می شوند. سپر جلو و سپر عقب این خودرو، از مهمترین لوازم یدکی خودروی سراتو است. سپر این خودرو، نقش بسیار مهمی در محافظت از خودرو ایفا می کند و علاوه بر این در مقابل ضربات محکم از خودرو محفاظت می کند. به طور کلی می توان گفت سپر خودروها در جنس های مختلفی طراحی و تولید می شوند. به عنوان مثال سپر این خودرو در ابتدا از جنس فلز تولید می شد و با این که سپرهای فلزی استحکام زیادی در برابر ضربات سنگین داشتند ولی وزن بسیار سنگینی داشتند. بعضی از سپرهای فلزی قادر به مهار کردن ضربه های سنگین نبودند به همین دلیل با گذشت زمان و  پیشرفت تکنولوژی، از مواد پلاستیکی به جای فلز، برای ساخت سپر استفاده شد. چراغ جلوی خودروی کیا سراتو، در مدل های مختلفی تولید می شود و هر خودرو دارای چراغ مخصوص به خود است. چراغ های جلوی خودرو کیا سراتو در مدل های مختلفی مانند چراغ جلوی هالوژن، چراغ جلوی عدسی دار، چراغ جلوی LED و بسیاری از مدل های دیگر ساخته می شوند. برای آگاهی از قیمت چراغ جلو ماشین کیا سراتو به تیکوما سر بزنید.

لوازم یدکی جیلی

کمپانی خودرو سازی جیلی، یکی از معروف ترین برندهای خودرو سازی بوده و دارای طرفداران زیادی در بازار جهانی خودرو است. برند جیلی از سال 1997 میلادی در شهر پکن به صنعت خودرو سازی چین وارد شد. موسس این کمپانی خودرو سازی، فردی به نام لی شوفو بود. این کمپانی در ابتدا در سال 1998 به تولید ون های کوچک پرداخت و بعد از مدت یک سال موفق شد تاییدیه ایی برای تولید سایر خودروها دریافت کند. خودروی جیلی در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شود و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند بوده و از سال 2018 در حال تولید می باشد. این خودرو در بازار جهانی بسیار معروف و پرطرفدار است و به نام Coolari معروف است. جیلی جیاجی یکی دیگر از خودروهای جیلی بوده و در حقیقت به عنوان اولین MPV این کمپانی شناخته شده است. خودروی جیاجی در سال 2017 میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و سپس بعد از مدت دو سال وارد بازار خودرو شد. خودروی جیلی آیکون نیز یکی دیگر از خودروهای این کمپانی بوده و توسط یکی از ماهرترین طراحان این کمپانی در سال 2018 رونمایی شده است. فروشگاه تیکوما نماینده لوازم یدکی خودرو جیلی در ایران است.

تمامی لوازم یدکی خودروهای جیلی در فروشگاه تیکوما با بهترین کیفیت و قیمت موجود است. خوروهای جیلی قطعات یدکی مختلفی در قسمت بدنه، موتور و جلو بندی دارند. بدنه خودروی جیلی دارای قطعات مختلفی از جمله درب های عقب و جلو، گلگیر جلو و عقب، سپرها و چراغ های جلو و عقب، آیینه بغل و براکت سپر جلو و عقب است. قطعات یدکی جلوبندی خودروی جیلی قطعاتی مانند دیسک جلو چرخ جیلی شاسی بند و سدان، پلوپ چپ و راست خودرو، کمک جلوها، طبق و بوش طبق جیلی، میل موج گیر و قرقری فرمان می باشند. لوازم موتوری این خودرو نیز شامل قطعاتی همچون سر سیلندر و واشر سر سیلندر جیلی، تسمه تایم، دینام و تسمه تایم در مدل xv  و مدل های دیگر، دسته موتور، وایر شمع، میل لنگ، میل سوپاپ موتور، فیلتر روغن، مخزن های شیشه شوی و فیلتر هوا می باشند. از دیگر لوازم یدکی این خودرو می توان به آیینه های بغل و چراغ های جلو و عقب این خودرو اشاره کرد. آیینه بغل این خودرو برقی بوده و دارای راهنما می باشد. آیینه این خودرو با دست نیز باز و بسته می شود. چراغ های این خودرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در مدل های مختلفی طراحی می شوند. یکی از پرفروش ترین لوازم یدکی خودرو جیلی، چراغ جلو جیلی امگرند 7 است.

لوازم یدکی فاو بسترن

کمپانی فاو در صنعت خودرو سازی یکی از پیشتازان محسوب می شود و 60 سال در زمینه تولید خودرو سابقه دارد. این کمپانی در سال 1953 راه اندازی شد و در حال حاضر محصولاتش را به بیش از 70 کشور در دنیا به فروش می رساند. به طور کلی می توان گفت خودروهای ساخت بسترن چین، در کشور ایران به عنوان فاو شناخته می شوند و مونتاژ و عرضه این خودرو به عهده گروه بهمن است. کمپانی فاو از طریق سرمایه گذاری دولتی شروع به کار کرد و در حال حاضر بخشی از سهام آن در اختیار دولت قرار دارد. کمپانی فاو، دو مجموعه بزرگ برای ساخت خودرو به نام های بسترن و هونگ کی دارد. از آن جایی که کمپانی فاو، بیشتر ماشین آلات سنگین مانند کامیون تولید می کرد، در سال 2006 برند بسترن برای تولید خودروهای مدرن راه اندازی شد. تولیدات بسترن شامل دو کراساور X80 و X40 و همچنین 4 خودروی صندوق دار B30 ،B50، B70 و B90 می باشد. با توجه به این که خط تولید محصولات مزدا در کشور چین توسط بسترن اداره می شود، خودروی B30 هیچ شباهتی با هیچ کدام از خودروهای مزدا ندارد.

خودروی بسترن از نظر تامین لوازم یدکی هیچ مشکلی ندارد و کلیه لوازم یدکی فاو بسترن در سایت تیکوما موجود است. قطعات یدکی جلوبندی خودروی بسترن شامل دیسک چرخ جلو، کمک جلو، پلوس چپ و راست خودرو، میل موج گیر، جعبه فرمان اتوموبیل و قرقری ها می شود. بدنه این خودرو شامل قطعاتی از جمله گلگیر جلو و عقب، درب های عقب و جلو b30 , b50 , b50f ، چراغ های جلو و عقب، سپر جلو و سپر عقب فاو، جلو پنجره، براکت سپر جلو و براکت سپر عقب، خود سپر های بسترن،  شلگیر عقب جلو و آینده بغل دو طرف می باشد. چراغ های جلو و عقب این خودرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جلوه بسیار زیبایی به این خودرو می دهد.  

خرید چراغ جلو بسترن B30

خرید چراغ جلو بسترن B50F



:: برچسب‌ها: فروش لوازم یدکی خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کارشناسان اخیراً متوجه یک کمپین بزرگِ هک شدند که به وسیله‌ی ابزارها و تکنیک‌های بسیار پیچیده، شبکه‌های شرکت‌های متعددی در سراسرِ جهان را به خطر انداخته است. هکرها که به احتمالِ زیاد یک گروهِ سرشناس دولتی در کشورِ چین هستند، به پیشرفته‌ترین و جدیدترین ابزارهای موجود دسترسی دارند و ابزارهای مخصوص به خود را بسیار توسعه داده‌اند.

دسترسی ادمین با روشی خاص در دستِ هکرها!
یکی از این ابزارهای پیشرفته از آسیب‌پذیری Zerologon (یکی از آسیب‌پذیری‌های ویندوز سرور) که در ماه آگوست پچ شده بود استفاده می‌کند و در صورت حمله به سیستم‌های به‌روزرسانی نشده و کم مقاوم، دسترسی ادمین را فوراً در اختیار هکرها قرار می‌دهد.این گروه هک را تا همین حالا با نام Cicada شناخته‌ایم و باورِ عمومی بر این عقیده است که دولت چین، سرمایه‌های لازم آن را تامین می‌کند.

کمپانی‌های ژاپنی در خطرِ هک توسط گروه ناشناس
گروهِ مربوطه که هیچ ارتباطی با هیچ شرکتی به نام Cicada ندارد، حداقل از سال 2009 میلادی در حوزه هک و جاسوسی فعالیت داشته و بیش‌تر اوقات شرکت‌های ژاپنی را هدف قرار می‌دهد. اگرچه کمپانی‌های هدف این کمپین جدید در آمریکا و دیگر کشورها واقع شده‌اند، اما همگی آن‌ها به کمپانی‌های ژاپنی مربوط هستند.
موسسه امنیتی Symantec در آخرین گزارش خود نوشته است که: «شرکت‌های ژاپنی یا مرتبط با ژاپن باید بسیار مواظب باشند، زیرا آن‌ها مشخصاً به اهدافی کلیدی برای این گروه پیچیده و ماهر تبدیل شده‌اند.

تمرکز هکرها بر صنعتِ خودروسازی ژاپن
از طرفی دیگر به نظر می‌آید که صنعتِ اتومبیل‌سازی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف کمپین حمله اخیر بوده است. با این همه و با توجه به گسترده وسیع صنایعی که مورد حمله قرار گرفته‌اند، تمام سازمان‌های کشورِ ژاپن در تمام حوزه‌ها باید بدانند که در خطر چنین فعالیت‌های بدخواهانه‌ای هستند.

تکنیک هک در حملاتِ آخر این گروهِ ناشناس
حملاتِ آخرِ این گروه به دقّتِ هر چه بیش‌تر بر استفاده از بارگذاری جانبی DLL متمرکز بوده‌اند. این تکنیک باعث می‌شود تا یک بدافزار جایگزین یکی از فایل‌های معتبر Dynamic-Link Library در ویندوز می‌کند. بعد از آن با بارگذاری جانبی DLL، هکرها می‌توانند بدافزار را به درون پروسه‌های رایج تزریق کنند و به این روش، از چشم نرم‌افزارهای امنیتی دور می‌مانند.

نظر شما درباره‌ی ارتباط این گروه هک با کشور چین چیست؟ آیا چین از هکرهای ناشناس حمایت می‌کند؟ نظراتِ خود را با دانوتک به اشتراک بگذارید.

منبع: https://danotech.ir/chinese-hacker-cyber-attack/



:: برچسب‌ها: هکرهای چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Fastseo company provides SEO, web design and digital marketing services.

SEO or search engine optimization, In order to improve the performance of your site based on search engine standards and attract more visitors is done. Many factors affect your SEO, from the words used in the text and content to the inbound links to your site from other sites, sometimes ensuring the proper structure of your site for search engines is called SEO. FastSEO is a SEO agency in Bratislava Slovakia.

The most important question that users ask themselves is what exactly is the definition of SEO? SEO is a set of activities that we do in site design, content strategy and content production to gain a better position in Google search results and attract more visitors to the site.

But SEO does not end here. SEO stands for Search Engine Optimization, which means site optimization for search engines. Today, this concept has changed to Search Experience Optimization, which is equivalent to optimizing the user experience of the search, in other words, we must pay special attention to the user's satisfaction with the result.

The concept of SEO is not only related to search engines but also site optimization for visitors is one of its main factors. In recent years, Google policies have been aligned with the expectations of visitors to the sites.

 

What is the impact of user behavior on SEO?

New Google algorithms, especially the RankBrain algorithm, try to analyze user behavior when searching and optimize the results according to the same ranking. Each time a user searches for a phrase on Google and selects one or more results in Google Bids. Google will pay close attention to users' choices. For example, if a site ranks low in Google results but many users click on it, Google will improve its position.

In addition, the time users spend on a site to search again on Google will be especially important. It is called Dwell Time from the time a user enters your site until they search for the same phrase on Google again.

SEO services in Istanbul, Turkey


What is the importance of SEO?

Most internet users find the pages they are looking for from major search engines such as Google, Bing and Yahoo. Therefore, proper SEO is your key to get more traffic. In addition, search engines provide users with what they are looking for, so they will have more trust in your site compared to online advertising, which shows what SEO is worth and why it should be considered.

Keywords searched by users are very important in search engines, experience has shown that attracting a lot of visitors through Google can guarantee the success of any company. Visiting SEO methods is superior to any type of advertising and will cost you less in the long run. There are other important factors besides SEO such as digital marketing. You can use FastSEO digital marketing services.

Digital marketing services in Oman

Digital marketing services in Slovakia

 

Why do search engines need SEO?

Google is a smart engine but it still needs the help of users, they are always trying to provide better results to Internet users, however there are limitations in this direction that create the need for SEO. Wrong SEO can hide you from users and waste all your efforts, so your competitors will have more traffic and popularity with poorer content.

 

Black hat and white hat SEO

Using SEO techniques to satisfy customers and observing all the rules and principles in this direction is called white hat SEO, but using the weakness of search engines and their deception techniques along with not caring about the satisfaction of visitors is known as the black hat method. Once a month, however, Google will identify these black hat techniques and punish sites that have used this method.


What are the most important steps of SEO?

SEO and site optimization is a time consuming and continuous process. There are many techniques and methods to get a better position in Google results, each of which can have a positive impact on this process. To succeed in SEO, we need 3 main factors, which are:

  • Technical SEO

Standardization of site coding, observance of SEO principles in design, standard markup, optimization of site speed, responsive version design are called technical SEO. To start content marketing activities, we first need a strong platform and standard site.

  • Content marketing

Activities including identifying valuable keywords, analyzing competitors, formulating content strategy, producing valuable content, tagging and categorizing, internal linking can be considered part of the content marketing process. Success in SEO is almost impossible without content.

  • Targeted linking

Adhering to SEO technical standards and producing valuable content can take you to the first page of Google results, but to get the 1st rank and compete with older sites, you need external linking for your site. Activities in social networks, specialized forums, comment marketing, buying backlinks, buying ad reporting are called SEO Off-page.

What is the best way to learn SEO?

The SEO training process is a bit complicated and time consuming. Usually when you are looking for a specific point or topic, you will come across an educational article in the field of SEO that provides you with accurate but limited information in the same field. By reading this article, you may be interested in SEO and look for more articles and tutorials.

Studying educational articles is valuable and useful, but it has a major drawback. After a while, your mind will be paradoxical and scattered. To prevent this from happening, we suggest that you look for comprehensive resources or SEO training books once you are familiar with SEO concepts. The best way to learn SEO is as follows:

  1. Read a basic book

There are many online books that teach you the basics and general concepts of SEO. These books will help you to get acquainted with the common terms in this field very quickly and learn the right way to start SEO.

  1. Read articles or watch specialized videos

After reading the book, you will get an initial acquaintance with the concepts, but to use them, it is better to spend more time for each of them and check out specialized articles or educational videos related to that topic.

  1. Participate in SEO training courses

Once you have gained relative knowledge and experience in the field of SEO, it is no longer logical to spend time on personal learning and reading the article. You can complete your knowledge in a short time by participating in specialized SEO training courses and learn many practical techniques.



:: برچسب‌ها: What is SEO ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()