نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزش بخش های مختلف زبان انگلیسی، به ویژه مکالمه این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. یادگیری زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی تاثیر قابل توجهی در میزان یادگیری افراد دارد. هزینه ایی که معلم خصوصی از زبان آموزان دریافت می کند در مقایسه با کلاس های عمومی بیشتر است ولی با توجه به این که بازخورد خوبی دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند، معلم خصوصی، زبان انگلیسی را به آنها آموزش دهد.

معلم خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

با توجه به این که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، مهمترین بخش از یادگیری این زبان محسوب می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از طریق یک معلم خصوصی، مکالمه این زبان را یاد بگیرند. در حقیقت می توان گفت هدف اصلی بیشتر افراد از یادگیری زبان انگلیسی، تسلط یافتن به مکالمه این زبان است. زبان آموزان می توانند با مراجعه به یک معلم خصوصی با تجربه و ماهر، زبان انگلیسی را به طور کامل یاد گرفته و بر مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. معلم های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی که تجربه زیادی در تدریس مکالمه زبان انگلیسی دارند، می توانند از طریق به کار بردن بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیا مکالمه زبان انگلیسی  به زبان آموزان یاد دهند. با توجه به این موضوع که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی برای افراد زیادی، مهمترین قسمت از یادگیری زبان انگلیسی است، زبان آموزان می توانند با داشتن معلم خصوصی، مکالمه این زبان به طور حرفه ایی یاد بگیرند. این روزها معلم های خصوصی از روش های مختلفی  برای تدریس مکالمه  به زبان آموزان استفاده می کنند. یکی  از موثرترین و پر بازده ترین روش هایی که معلم های خصوصی برای تدریس مکالمه زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند، اخبار و فیلم های انگلیسی است. از آن جایی که مهارت های شنیداری و گفتاری از مهمترین مهارت های زبان انگلیسی هستند، زبان آموزان با تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود، می توانند مکالمه زبان انگلیسی را نیز به خوبی آموزش ببینند. در کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، بیشترین تاکیدی که معلم دارد، یادگیری تلفظ صحیح کلمات و جملات است. معلم های خصوصی برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی، از تکنیک خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی  استفاده می کنند. در این روش معلم خصوصی از زبان آموزان می خواهد داستان را خوانده و سپس آن را به طور خلاصه برای سایر زبان آموزان تکرار کنند. معلم خصوصی با استفاده از این روش، تاثیر فوق العاده ایی بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خواهد گذاشت. زبان آموزان با استفاده از این روش می توانند دایره لغات و اصطلاحات خود را تا حد زیادی گسترش دهند. معلم خصوصی با به کار بردن این روش ها موجب می شود زبان آموزان این لغات و اصطلاحات جدید به خوبی به ذهن خود بسپارند و به سادگی فراموش نکنند. با استفاده از این این روش برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، زبان آموزان خیلی سریع به مکالمه زبان انگلیسی تسلط پیدا می کنند. در حقیقت می توان گفت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی تاثیر قابل توجهی در زندگی کاری افراد به ویژه افرادی که در شرکت های انگلیسی زبان کار می کنند، دارد. طبق تحقیقات انجام شده، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یکی از جذاب ترین بخش های یادگیری این زبان برای زبان آموزان محسوب می شود. 

معلم خصوصی فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از پربازده ترین و بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند زبان انگلیسی را در زمان کوتاهی یاد بگیرند. به طور کلی می توان گفت آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت فشرده، بهترین روش برای افرادی است که برای یادگیری زبان انگلیسی به اندازه  کافی زمان ندارند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده، نتیجه خوبی برای زبان آموزان دارد و با توجه به این که مطالب درسی هر روز برای آنها تکرار می شود، این مطالب خیلی خوب در ذهن زبان آموزان باقی مانده و به راحتی فراموش نمی شود. با توجه به تحقیقاتی که در زمینه تدریس زبان انگلیسی به صورت فشرده انجام شده است، تکرار موضوعات درسی، تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری دارد و همچنین باعث می شود زبان آموزان لغات و واژه های جدید را بهتر به ذهن خود بسپارند. مهمترین ملاک برای افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به صورت فشرده یاد بگیرند، سرعت یادگیری می باشد. در نتیجه یادگیری به کمک یک معلم خصوصی موجب سرعت بخشیدن به روند آموزش می شود. معلم خصوصی با توجه به زمان و موقعیتی که دارد، این امکان را دارد تا در کم ترین زمان و بهترین شکل زبان انگلیسی را به زبان آموزان تدریس کند. دوره فشرده زبان انگلیسی مناسب ترین دوره آموزشی برای افرادی است که قصد دارند برای ادامه تحصیل یا کار به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند. معلم خصوصی در این دوره های فشرده، طبق یک برنامه ریزی دقیق و کامل، زبان انگلیسی را به افراد تدریس می کند. یادگیری فشرده زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی، مزیت های زیادی برای زبان آموزان دارد و آنها می توانند  با شرکت در کلاس های فشرده زبان انگلیسی، دایره لغات و واژگان خود را گسترش داده  و همچنین نکات گرامری و ساختار زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند. زبان آموزان با داشتن معلم خصوصی و شرکت در دوره های  فشرده زبان انگلیسی، می توانند  خیلی سریع به مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. افرادی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از جمله تافل و آیلتس را دارند، با داشتن معلم خصوصی برای دوره های فشرده زبان انگلیسی، می توانند نمرات خوبی در این ها آزمون ها به دست آورند. به طور کلی می توان گفت شرکت دوره های خصوصی فشرده، تاثیر قابل توجهی در نتیجه آزمون آیلس و تافل دارد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی باید سطح اطلاعات بالایی داشته باشد و دائماً این اطلاعات را افزایش دهد. بهتر است معلم های خصوصی برای تدریس، از روش هایی استفاده کنند که تاثیر بیشتری در یادگیری افراد دارد. در حقیقت روش های آموزشی باید با توجه به سبک یادگیری زبان آموزان استفاده شود. با توجه به این که در کلاس های خصوصی، معلم خصوصی به هر زبان آموز به شیوه خودش آموزش می دهد، تدریس خصوصی بهترین روش برای آموزش شناخته شده است.



:: برچسب‌ها: معلم خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

گیج فشار نوعی ابزار دقیق برای اندازه گیری مقدار فشار سیالات است و در سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. گیج فشار دارای یک فشار سنج دقیق است و در صورت نداشتن این فشار سنج، اگر فشار به طور ناگهانی افزایش پیدا کند، مشکلات زیادی به وجود می آید. با به کار بردن دستگاه گیج فشار، سیستم های هیدرولیک دچار نشتی و همچنین تغییرات ناشی از فشار نخواهند شد. گیج فشار یک حسگر و یک نشانگر دارد و اگر تغییری در این دو ایجاد شود عددی به دست می آید که تغییرات فشار را نشان می دهد. اگر از دستگاه گیج فشار به درستی استفاده نشود، سیستم های قدرت مایع نمی توانند به طور دقیق کار خود را انجام دهند. سیستم هیدرولیکی که در این دستگاه به کار رفته به گونه ایی طراحی شده که قادر است در مجموعه ایی از دامنه های فشار فعالیت داشته باشد. محل نصب گیج های فشار هیدرولیک، اغلب نزدیک به ورودی فشار پمپ می باشد اما با این وجود آنها قابلیت نصب شدن در بخش های دیگر دستگاه مانند زیر شیر کاهش دهنده فشار را دارند. به طور کلی گیج های فشار در سیستم هایی که دارای فشار مایع هستند، به کار برده می شوند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، هر روزه طرح های جدیدی از گیج های فشار وارد بازار می شود و استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است. گیج های فشاری که طراحی دیجیتالی دارند، دارای سیستم عامل های دقیق تری بوده و در نتیجه به راحتی قابل تنظیم می باشند. با استفاده از گیج های فشار، نشتی های حاصل از فشار ، به آسانی قابل کنترل و اندازه گیری هستند. گیج فشار در صنایع مختلف و پالایشگاه ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند و از رخ دادن بسیاری از حوادث جلوگیری می کند. زیرا فشار نقش مهمی در واکنش های شیمیایی داشته و با تغییر آن بسیاری از واکنش های شیمیایی نیز دچار تغییر می شود. برای استعلام قیمت گیج فشار با شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

گیج فشار دیجیتال

گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی، بسیار دقیق تر بوده و در نتیجه نتایج به دست آمده را با کیفیت بهتری گزارش می دهد. گیج فشار دیجیتال به خاطر دقیق بودنش، در صنایع زیادی استفاده می شود. گیج فشار دیجیتال در واقع نوعی ابزار دقیق است و برای اندازه گیری و سنجش فشار، از مکانیزم های زیادی مانند مکانیزم دیافراگمی، سیتم بیلوز، المنت و لوله بوردن استفاده می کند. بزرگترین مزیت گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی این است که این گیج نتایج به دست آمده را دقیق تر نشان می دهند، در نتیجه در صنایعی که حساسیت بیشتری در آنها وجود دارد، بهتر است از گیج فشار دیجیتال استفاده شود. از آن جایی که فشار نقش مهم و قابل توجهی در واکنش های مختلف دارد، به کار بردن گیج فشار دیجیتال نقش مهمی در صنایع مختلف ایفا می کند. گیج فشار دیجیتال دارای یک مبدل و همچنین یک ترانسدیوسر است و این ترانسدیوسر اطلاعات مکانیکی و آنالوگ را به داده های دیجیتالی تبدیل می کند. در حقیقت می توان گفت نیروی وارد شده بر سنسور دستگاه، در حقیقت فشار است و در مبدل به اختلاف پتانسیل و شدت جریان خروجی تبدیل می شود. در نتیجه اطلاعات به دست آمده به صورت واضح  و به شکل داده های دیجیتالی نمایش داده می شود. یکی دیگر از مهمترین مزیت های گیج فشار دیجیتال این است که این گیج می تواند به راحتی به سیستم های دیگر و سیستم های انتقالی متصل شود و به همین دلیل قادر است مانند یک تراتسمیتر فشار کار کرده و نتایج به دست آمده را به اتاق کنترل گزارش نماید. در نتیجه زمانی که اپراتور در اتاق کنترل نیست، نتایج به دست آمده به طور مستقیم وارد اتاق کنترل می شود.

گیج فشار خشک

گیج فشار خشک یکی از رایج ترین فشار سنج ها است و در پروژه های تاسیساتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. درون گیج فشار خشک خالی است و عقربه نمایشگر آن، فشار سیال را نشان می دهد. گیج های فشار سنج خشک، با توجه به لرزش دستگاه های مکانیکی و همچنین لوله هایی که به آنها وصل شده است، همیشه لرزش دارند و به همین دلیل عقربه های فشار هم در اثر لرزش دچار ارتعاش می شوند و در نتیجه نمی توانند عدد دقیقی از فشار سیال را گزارش دهند. گیج فشار خشک FG ابزاری برای اندازه گیری فشار است و در واحدهای صنعتی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. با توجه به این که اندازه گیری فشار اهمیت زیادی دارد، برای اندازه گیری و سنجش آن باید از تجهیزات بسیار دقیق استفاده شود. گیج های فشار در جنس های مختلفی طراحی و تولید می شوند. به طور کلی بدنه گیج های فشار از استیل، آلمینیوم یا کروم تولید می شود. بدنه گیج های فشار خشک معمولاً از جنس آلمینیوم بوده و در بیشتر موارد به رنگ مشکی ساخته می شود ولی گیج های روغنی در بیشتر مواقع از جنس پورت برنجی بوده و بدنه آن آب کوروم استیل می باشد. یکی از نکات قابل توجه در مورد گیج های فشار این است که لنز یا صفحه آنها معمولاً از جنسی متفاوت تولید می شود و برای ساخت آنها نیز شیشه یا طلق به کار برده می شود.

بزرگ ترین تفاوتی که بین گیج فشار خشک و گیج فشار روغنی وجود دارد، مایع روغنی شکل درون گیج روغنی است. در گیج های روغنی ماده ایی به نام گلیسیرین مورد استفاده قرار می گیرد در حالی در گیج های خشک این ماده استفاده نمی شود. گلیسیرین به خاطر شفاف بودنش، در داخل دستگاه گیج فشار روغنی استفاده می شود. یکی دیگر از تفاوت هایی که این دو گیج با هم دارند، قیمت آنها است. در حقیقت می توان گفت گیج های فشار خشک نسبت به گیج های فشار روغنی قیمت ارزان تری داشته و مقرون به صرفه تر هستند.

گیج فشار روغنی

گیج فشار روغنی یا پرشر گیج روغن نوعی دستگاه فشار سنج عادی و یکی از انواع ابزار دقیق محسوب می شود. محفظه ایی که فشار این دستگاه را نمایش می دهد، دارای نوعی ماده روغنی شکل است و این ماده روغنی، به کیفیت اندازه گیری دستگاه کمک بزرگی می کند. روغن به کار رفته در دستگاه گیج فشار روغنی، باعث می شود که قطعات داخلی دستگاه کارکرد بهتری داشته باشند و درنتیجه دچار اصطحکاک نشوند. در اطراف عقربه گیج روغنی، نوعی سیال گرانرو وجود دارد و از لرزش های احتمالی در حین اندازه گیری فشار جلوگیری می کند. این سیال، کیفیت و عملکرد گیج فشار روغنی را تا حد زیادی افزایش می دهد. نحوه اندازه گیری فشار در گیج های فشار روغنی، مانند ابزارهای دیگر مثل ترانسمیتر فشار و سوئیچ فشار می باشد. سنسوری که در این نوع دستگاه به کار رفته است، نوعی لوله بوردن است. در حقیقت می توان گفت سنسور فشار این دستگاه، قادر است میزان فشار را مشخص کند و در نهایت به وسیله مبدل و ترانسدیوسر، نتایج به دست آمده به صورت حرکت عقربه در صفحه نمایش دستگاه نشان داده می شود. با توجه به وجود مواد روغنی از جمله گلیسیرین که در گیج های فشار روغنی وجود دارد، دقت این دستگاه در اندازه گیری فشار بسیار دقیق است. به خاطر وجود روغن موجود در دستگاه، عقربه هیچ لرزشی نخواهد داشت و به همین دلیل فشار خیلی دقیق نشان داده می شود. گیج فشار روغنی انتخاب خوبی برای صنایع حساس و حوزه های مختلف آزمایشگاهی بوده و در این صنایع از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. روغنی که در محفظه این دستگاه وجود دارد علاوه بر این که لرزش عقربه را می گیرد، قادر است کار بخش داخلی دستگاه را تمیز کرده و همچنین آن را روانکاوی کند.



:: برچسب‌ها: گیج فشار چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت پایا گستر خورشید تابان نمایندگی فروش انواع مختلف پمپ از جمله پمپ داب، ابارا و پمپ پنتاکس را دارد.

پمپ پنتاکس

پمپ پنتاکس یکی از بهترین پمپ ها بوده و ساخت کشور ایتالیا می باشد. پمپ پنتاکس بیشتر در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد گرچه بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی پنتاکس نیز بسیار مور استفاده قرار می گیرد. پمپ پنتاکس دارای جدید ترین تکنولوژی بوده و در نتیجه افراد زیادی در مصارف خانگی از آن استفاده می کنند. کمپانی پمپ آب پنتاکس انواع مختلف پمپ را برای مصارفی همچون آبرسانی، استخری، آتش نشانی و تصفیه آب تولید می کند. از پمپ پنتاکس همچنین برای سیرکوله کردن آب گرم و اتقال دادن مواد شیمیایی و نفتی نیز استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس کیفیت بسیار بالایی داشته و قیمت آن بسیار مناسب است. پمپ آب پنتاکس انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها کارکرد خاصی دارند. پمپ آب پنتاکس مدل CM بدنه ایی از جنس چدن دارد و قادر فشار آب را تا 6 متر افزایش دهد. پمپ آب پنتاکس دارای خروجی هایی با قطر 1و 4/1 اینچ است و این توانایی را دارد که آب را تا دمای حداکثر 90 درجه سانتی گراد انتقال بدهد. پمپ آب پنتاکس با توجه به کیفیت مرغوبی که دارد، عمری طولانی داشته و یکی از پرمصرف ترین پمپ های آب است. بیشترین توان پمپ آب پنتاکس برای مصارف صنعتی، کشاورزی، خانگی و آبرسانی تجاری و مسکونی در حدود سه اسب بخار است.  اگر پمپ آب پنتاکس به طور منظم سرویس دهی شود، خیلی کم به استهلاک دچار می شود ولی در هر صورت بعد از مدتی باید تعمیر شود.

پمپ کف کش یکی از انواع پمپ های پنتاکس بوده و برای انتقال آب چاه ها از این پمپ استفاده می شود. پمپ پنتاکس مدل DP بدنه ایی از جنس پلاستیک دارد که این بدنه از مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع پمپ کفکش پنتاکس کیفیت بالا و همچنین عمری طولانی داشته و سرو صدای بسیار کمی دارد. برای استعلام قیمت پمپ آب پنتاکس از پایاگسترش با این شرکت تماس بگیرید.

پمپ ابارا

پمپ آب ابارا ساخت کمپانی ابارا و تولید کشور ایتالیا می باشد. این کمپانی ایتالیایی در حدود 100 سال در تولید پمپ آب تجربه دارد. این شرکت یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید پمپ آب است. پمپ های ابارا معمولاً در دو مدل تک فاز و سه فاز و برای مصارف صنعتی و خانگی به کار برده می شوند.

پمپ آب خانگی ابارا یکی از پمپ های ساتریفیوژ و از سری پمپ های دو پروانه ایی است. پمپ خانگی ابارا به خاطر داشتن این دو پروانه دبی و فشار بالایی دارد. این پمپ ها توانی در حدود 4/3 تا 5-5 اسب بخار داشته و در مدلهای مختلف تولید می شوند. بدنه پمپ های خانگی ابارا از جنس چدن بوده و پروانه آن نیز از برنج ساخته می شود. پمپ های خانگی ابارا علاوه بر مصارف خانگی و ساختمان ها در مواردی همچون مجتمع های اداری، آبرسانی ویلاها، آب نما ها، فواره ها و آبیاری های کوچک نیز به کار برده می شوند. یکی دیگر از انواع پمپ های ابارا، پمپ طبقاتی ابارا است و برای گردش و انتقال آب در ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ طبقاتی ابارا در انواع مختلفی تولید می شود و هر کدام از این پمپ ها با توجه به کارکردی که دارند، در صنایع مختلف استفاده می شوند. بیشترین کاربرد پمپ طبقاتی ابارا، افزایش فشار آب در ساختمان های بزرگ است. پمپ ابارا در دو مدل افقی و عمودی طراحی و ساخته می شود و مدل عمودی این پمپ در مقایسه با مدل افقی آن، فضای کمتری اشغال می کند به همین دلیل از پمپ عمودی بیشتر استفاده می شود. برای خرید پمپ آب ابارا ایتالیا از شرکت پایا گسترش با این شرکت تماس بگیرید.

پمپ داب

کمپانی داب یک کارخانه ایتالیایی است و انواع مختلف بوستر پمپ های آبرسانی، آبیاری و همچنین آتش نشانی را تولید می کند. تولیدات کمپانی داب از کیفیت و ایمنی بسیار زیادی برخوردار هستند و تا حد زیادی مصرف انرژی را کاهش می دهند. پمپ داب در حوزه های مختلف مانند حوزه صنعت، ساخت و ساز و کشاورزی استفاده می شود. پمپ های آب داب نصب سریع و راحتی دارند و به همین دلیل در صنایع شیمیایی، معدنی، تصفیه آب استخرها و همچنین انتقال آب و صنایع غذایی نیز به کار می روند. پمپ های داب در جنس هایی همچون تیتانیوم، استیل و کربن استیل ساخته می شوند.

پمپ لجن کش داب یکی از انواع مختلف پمپ های داب بوده و کارکردهای مختلفی دارد. مهمترین کاربرد پمپ لجن کش داب، تخلیه و پمپاژ لجن و همچنین انتقال دادن فاضلاب های خانگی و صنعتی می باشد. پمپ لجن کش داب ساختار ویژه ایی دارد و به همین دلیل برای پمپاژ کردن سیالات رقیق و غلیظ از این پمپ استفاده می شود. پمپ لجن کش داب دارای اجزای مختلفی مانند یاتاقان، روتور بدنه موتور، پروانه، بدنه پمپ، سیلندر روغن، استاتور و بسیاری از اجزای دیگر است. پمپ های لجن کش کاربردهای مختلفی دارند و برای انتقال لجن و فاضلاب در صنایعی همچون صنایع کاغذ و چرم سازی، انتقال فاضلاب های شهری، نیروگاه ها، انتقال فاضلاب های صنعتی، انتقال فاضلاب های خام، انتقال پساب های آب باران، کشتارگاه ها، کارخانه ها و همچنین استخرهای پرورش میگو و ماهی مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ های لجن کش داب مدل FK به خاطر داشتن الکتروموتورهای با کیفیت، مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهند.



:: برچسب‌ها: شرکت پایا گسترش خورشید تابان ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

موسسه آموزشی سخن برتر یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران بوده و اساتید با تجربه ایی در این آموزشگاه زبان های مختلف را تدریس می کنند. در آموزشگاه سخن برتر، بسیاری از زبان های مهم دنیا از جمله زبان انگلیسی، ایتالیایی و ترکی با بهترین متدها به افراد تدریس می شود.

آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهای دنیا بوده و یکی از پر کاربردترین زبان ها محسوب می شود. در حال حاضر زبان انگلیسی در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان زبان اصلی تدریس می شود. در سال های اخیر آموزش زبان انگلیسی اهمیت زیادی پیدا کرده است و از آن جایی که یادگیری این زبان در پیشرفت کسب و کار و تجارت تاثیر فوق العاده ایی دارد، افراد زیادی در حال یادگیری این زبان هستند. موسسه زبان سخن برتر به خاطر داشتن اساتید با تجربه ایی که زبان انگلیسی را تدریس می کنند، یکی از موسسات برتر در شهر تهران محسوب می شود. افراد این امکان را دارند که زبان انگلیسی را در این آموزشگاه زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش ببینند. این آموزشگاه با به کار بردن متدهای آموزشی جدید، زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. افراد می توانند دلایل زیادی برای یاد گیری زبان انگلیسی داشته باشند.

چرا  باید زبان انگلیسی بیاموزیم؟

 

 مهمترین دلیل بسیاری از افراد از یادگیری این زبان، یادگیری مکالمه این زبان است. زبان انگلیسی در موارد بسیاری از جمله سفرهای تفریحی، کاری و تجاری کاربرد دارد. این روزها بیشتر مردم دنیا به زبان انگلیسی صحبت می کنند به همین دلیل افرادی که می توانند به راحتی به زبان انگلیسی حرف بزنند، لذت بیشتری از سفرهای خود می برند. یکی از روش هایی که اساتید سخن برتر از آن برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنند، پخش کردن بخش هایی از یک فیلم یا اخبار محلی در کلاس می باشد. در این روش زبان آموزان می توانند مهارت های شنیداری و مکالمه خود را تا حد زیادی ارتقا دهند. زبان آموزان در هر جلسه از کلاس درس با دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار های محلی، می توانند اصطلاحات ضروری و مکالمات روزمره را خیلی دقیق یاد بگیرند در نتیجه می توانند به راحتی در مورد فیلم و اخبار با همکلاسی های خود بحث کنند. در این روش زبان آموزان لغات و اصطلاحات جدید را یادداشت می کنند و سپس می توانند در جلسات بعدی از این اصطلاحات استفاده کنند. در این دوره های آموزشی، افراد می توانند آمادگی لازم برای شرکت در دوره های آیلتس و تافل را به دست آورند. زبان آموزان با دریافت نمره قبولی در این آزمون های بین المللی می توانند به راحتی وارد دانشگاه های انگلیسی زبان شده و ادامه تحصیل دهند. از دوره های های آموزشگاه زبان سخن برتر به دوره های زیر می توان اشاره کرد. شما می توانید در کلاس تدریس خصوصی آیلتس سخن برتر برای دریافت مدرک ایلتس شرکت کنید.

آموزش زبان ترکی

این روزها بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله مهاجرت کاری یا تحصیلی اقدام به یادگیری زبان ترکی می کنند. آموزشگاه زبان سخن برتر، برای افرادی که به یادگیری زبان ترکی علاقه مند هستند، دوره های ویژه ایی برگزار می کند و زبان ترکی را به طور کامل و اصولی به این افراد آموزش می دهد. کلاس های ترکی به صورت خصوصی برگزار می شود. زبان آموزان می توانند با شرکت در این دوره های آموزشی، بعد از مدتی به زبان ترکی تسلط پیدا کنند. افرادی که به خاطر تجارت و کار زبان ترکی را یاد می گیرند، با شرکت در دوره های مخصوص آموزشگاه سخن برتر، اصطلاحات کاری و تجاری مهم را یاد گرفته و در نتیجه می توانند با شرکت های تجاری مشارکت کنند. در این دوره ها زبان آموزان این اصطلاحات مربوط به کسب و کار را به طور کامل یاد گرفته و در نتیجه می توانند در شغلشان پیشرفت کنند. مدرسان سخن برتر، از زبان آموزان می خواهند فیلم های ترکی ببینند و به  اخبار ترکی نیز گوش دهند. دیدن فیلم و گوش دادن به اخبار، مهارت های گفتاری و شنیداری زبان آموزان را تا حد زیادی تقویت می کند. زبان آموزان از طریق دیدن فیلم های ترکی می توانند مکالمات روزمره و محاوره ایی را خیلی دقیق یاد بگیرند. زبان ترکی یکی از زبان هایی است که افراد زیادی به یادگیری آن تمایل دارند. در سال های اخیر زبان ترکی به عنوان یکی از زبان های پرکاربرد و مهم دنیا در بسیاری از آموزشگاه ها به افراد آموزش داده می شود و افراد زیادی به روش های مختلف این زبان را یاد می گیرند. یکی دیگر از بهترین روش ها برای تدریس زبان ترکی، تدریس این زبان به صورت فشرده است و به طور کلی می توان گفت آموزش به صورت فشرده، بازدهی بسیار خوبی برای زبان آموزان به همراه دارد. در حال حاضر در حدود 70 میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان ترکی صحبت می کنند و از آن جایی که کشور ترکیه یکی از بهترین مقاصد گردشکری و کاری محسوب می شود، یادگیری زبان ترکی به صورت فشرده به افرادی که قصد سفر یا مهاجرت به این کشور را دارند، کمک بزرگی می کند. زبان آموزانی که با زبان ترکی آشنایی زیادی ندارند، باید آموزش این زبان را از سطوح مبتدی و پایه شروع کنند تا بتوانند نکات گرامری و ساختاری این زبان را به طور کامل یاد بگیرند.

آموزش زبان ایتالیایی

ایتالیا یکی دیگر از کشورهایی است که افراد زیادی به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های آن، به این کشور مهاجرت می کنند. کشور ایتالیا به خاطر داشتن فرهنگ کهنی که دارد هر ساله توریست های زیادی را به جذب می کند. زبان ایتالیایی یکی از زبان های هندو اروپایی بوده و ریشه آن لاتین می باشد. زبان ایتالیایی دارای گویش های مختلفی بوده و افراد با لهجه های مختلف به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. بیشتر افرادی که در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستند، بیشتر به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور، اقدام به یادگیری این زبان می کنند. دانشگاه های کشور ایتالیا در زمینه های مختلفی از جمله هنر، جزء دانشگاه های معتبر دنیا بوده و به همین دلیل افراد زیادی به خاطر درس خواندن در دانشگاه های این کشور، در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستند. افرادی که با زبان ایتالیایی آشنا نیستند، باید از سطوح مبتدی این زبان را یاد بگیرند تا بتوانند این زبان را به طور کامل به این زبان تسلط پیدا کنند. یکی از بهترین و پربازده ترین روش هایی که برای یادگیری زبان ایتالیایی به افراد پیشنهاد می شود، یادگیری این زبان از طریق دیدن فیلم یا گوش دادن به پادکست، است. این روش تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری بهتر مکالمه و اصطلاحات این زبان دارد. معلم های تدریس خصوصی ایتالیایی نیز تاکید زیادی بر گوش دادن به پادکست های آموزشی دارند. این روش برای زبان آموزان بسیار موثر بوده و در یادگیری بهتر این زبان به زبان آموزان کمک بزرگی می کند. حفظ کردن لغات جدید و به کار بردن آنها در جملات و مکالمات روزمره نیز در یادگیری زبان ایتالیایی بسیار موثر است. زبان آموزان می توانند با یادداشت کردن لغات جدید این زبان بر روی فلش کارت، خیلی سریع لغات جدید را یاد بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: آموزشگاه زبان انگلیسی و ترکی استانبولی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()